"Thoughts Of The Day"

" seharian mengadap muka bos...kalau bosan, better enjoy life sebelum kena kick kat tempat lain"

Wednesday, July 16, 2008

Betul ke ni?

Ini first time aku buat blog merapu macam ni. Mana aku nak tau blog memblog ni...yelah asyik duk tgk blog orang je..teringin gak nak cuba.betul ke aku buat blog ni..???kalau nak di ikutkan,banyak benda dalam kepala dan jiwa raga aku yg aku nak luah kan tapi sememangnya aku akur yang aku ni takde kepakaran dalam bidang penulisan atau pe'taip'an ni.Jadi pada sesiapa yang buleh bantu aku dan blog aku ni,sangat di alu alukan.klu pompuan lagi aku suka..(gurau je..).Tak kira la sapa saja,ayuh la sama2 menjana blog aku ni dgn opinion-opinion korang..yek.Untuk permulaan ni aku kena banyak belajar lagi.

Ok terima kasih buat semua blogge-bloggi. Dengan ini rasmi la hari ini laman blog 'KELUKAKUKAKIPAKU'aku yang macam bagus ni. Kiranya blog aku ni macam anak baru lahir la,perlukan bimbingan..bak kata orang,'saya budak baru belajar kalau salah jangan jolok bontot saya'...hehehe..

2 comments:

mkaw77 said...

Sama gak ngan aku. banyk merapu jer....
Mai lepak blog baru aku
http://tengoksanasini.blogspot.com
komen skit, yang merapu pun takpe cuma jgn mencarut dah ler...

Pemuda Malaysia said...

tahniah di atas kelahiran blog yang susah aku nak sebut nama...

semoga kelukakukakipaku akan terus maju di hari-hari yang mendatang...

kalo takut bontot dijolok jangan lalu depan anwar ibrahim...hahaha...