"Thoughts Of The Day"

" seharian mengadap muka bos...kalau bosan, better enjoy life sebelum kena kick kat tempat lain"

Tuesday, August 4, 2009

pertukaran emosi dan daya tahan diri

Peralihan tempat yang amat membosankan. Sejauh manakah mampu aku bertahan? Huh...dah la sejuk aircond, pas computer pun tak der. Tempat pulak dikelilingi makcik2 kepoh. Yang paling tepu sekali aku kat sini sebab internet connection macam sial jer. Muka aku dah semakin ketat rasanya...nak tampar muka sendiri rasanya tak tergamak sangat. Nak tampar muka makcik sebelah takut kena buang kerja pulak...huhu..apa perlu aku lakukan selama aku kat sini...kerja satu habuk pun tak der lagi. Masa kat tempat lama, agak2 ada jugak kutu untuk aku borak, melawak, melepak, makan, ngulor,...Sini memang hampeh siol. Kedai makan yang adapun macam lorong2 gelap kat chowkit. huh...

No comments: